diumenge, 21 d’octubre del 2012

10km CASTELLDEFELS


Estrenem samarreta!!! Molt maca i còmoda! Espero passejar-la per molts molts indrets on facin curses! 




   Avui tocava Castelldefels! No les teníem pas totes perquè la previsió meteorològica indicava aiguats forts. A 2/4 de 6 de la matinada, i quan faltava poc per haver-me de llevar, un fort ruixat es desploma sobre Manlleu. La Maria es desperta i em diu si de debò m'ho he pensat bé d'anar a córrer amb aquest temps. Per uns moments em vénen unes ganes desmesurades d'estar-me ben calentonet al llit sentint com va caient la pluja. La temptació és enorme, però no m'hi penso i em llevo, que aviat vindrà en Joan i de segur que en Josep ja fa estona que està a punt.
   Pel camí no les tenim pas totes, la pluja gairebé no ens deixa veure el que tenim a un pam del nas, però fent broma diem que a allà baix ens farà fins i tot sol. En Josep diu que ja estaria bé que deixés de ploure i que aguantés fins que acabéssim de córrer! Res feia pensar que  abans d'acabar els 10km l'astre rei ens vindria a saludar amb tota la seva esplendor! 
   Arribem a l'hotel on es recullen els pitralls, punt de trobada amb en Gerard que el dia abans ja ens els havia anat a recollir. En preparem i anem cap al parc Olímpic amb la intenció en Josep, de fer una bona cursa, amb l'intent d'en Gerard i jo de baixar dels 49 minuts i en Joan de fer més bon temps que a Roda!


 Al final tots aconseguim el nostre propòsit: en Josep acaba la cursa amb poc més d'una hora i deixa molts corredors enrere; nosaltres fem 48'50 en la posició 712 de 2300 arribats i en Joan fa poc més d'1h30' en la mitja marató! Emprenem el camí de tornada explicant-nos les sensacions de la cursa i els nous projectes que ens esperen.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada