diumenge, 11 de novembre del 2012

Córrer per córrer. 11 de novembre de 2012


    Nova edició del Córrer per córrer, nova junta i nou recorregut. Quan la Carme ha vingut a casa ens hem dirigit cap  al pavelló i ja hi hem trobat en Joan i en Lluís. Després dels prolegòmens típics de qualsevol cursa ens preparem per afrontar els 10km que ens esperen. Hem fet un tros del camí Vora Ter des del pavelló fins al pont de la Gleva, ens hem enfilat fins a la Moreta, i retorn cap a Manlleu fins al passeig del Ter amb final clàssic a la pista d'atletisme. He fet la cursa en 50'39'', no cal forçar massa i si tenim en compte que diumenge que ve m'espera la marató de València, on en "Paco"-Francesc m'ha dit que em vindrà a animar!           La gent comentava  la bellesa del circuit amb un paisatge magnífic de plena tardor. I si tenim en compte que la inscripció és gratuïta, amb la situació econòmica que patim,  no és estrany que s'hagi tornat a fer rècord de participació. Un bon entrepà a l'arribada ha estat un bon colofó d'una matinal esportiva molt maca. 
Com ja vaig repetint any rere any he convençut una colla d'alumnes a participar-hi! Tots molt contents i ja esperem tots plegats la Sant Silvestre! M'agradaria molt molt molt que en Ferran de Vic s'animés a participar-hi!
Ah! En Fouzi Mansouri, un ex-alumne de l'aula d'acollida ha quedat el primer! Ja va guanyar la cursa de la Festa Major i la de Montesquiu en la seva categoria. Llàstima que no s'ho agafi seriosament perquè en sentiríem a parlar.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada