diumenge, 14 d’octubre del 2012

10 km de Roda


    Després de Carcassona toca Roda...bé, la Carme, en Gerard (que feia molt de temps que no el veia per culpa de la meva lesió) i jo farem la de 10km i en Joan repetirà mitja! Quina naturalesa més forta que té! Ens diu que vol baixar el temps fet la setmana passada...i ho ha aconseguit sense despentinar-se! Jo em sento encara cansat de la mitja de diumenge passat i quan en Gerard em diu que li agradaria intentar baixar dels 50' no ho veig gaire clar, però a partir del km 3-4 em sento còmode anant a 5' per km i ho veig possible. Al km 6, però, en Gerard em diu que fem la nostra. La Carme i jo fem 49'53'' i ell arriba 30'' més tard. Per tant, per poc no ho assoleix. Ho tornarem a intentar diumenge que ve a Castelldefels, i si tenim en compte que en el circuit osonenc hi ha força tobogans, és molt molt probable que ens en sortim.
Ambient esportiu fantàstic, amb molt participants de l'Olímpic Manlleu que esperen amb il·lusió el repte de la marató de València i l'estrena de la nova samarreta del club que aviat podrem lluir.
La sorpresa maca de la matinal ha estat que en Ferran de Vic ens ha vingut a veure i ens ha explicat que ha reprès els entrenaments. Estic convençut que aviat el tornarem a tenir al nostre costat, a la línia de sortida de moltes curses.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada