diumenge, 30 de setembre del 2012

1a cursa atlètica del Voltreganès. 30 de setembre 2012


Continuo la preparació de la marató de València. No podia deixar passar per alt aquesta cursa que se celebra per primera vegada a Sant Hipòlit i a les Masies. M'ha fet molta gràcia passar per carrers que feia molts anys que no trepitjava i que formen part dels meus records d'infantesa. La Carme, que també vindrà a  intentar acabar la distància mítica al País Valencià, aprofita la proximitat d'aquesta cursa i s'hi apunta... De fet, els caps de setmana que toca fer tirada llarga entrenem sovint plegats i així, per exemple, la setmana que ve també vindrà a fer la mitja marató de Carcassona i després farem la cursa de 10km de Roda!(En Joan  farà la mitja!!! Uf!)
Quedo amb ella a la gasolinera de la Gleva i anem de seguida a recollir el pitrall. Trobem en Costa i família i  coneguts i comentem el recorregut, que no serà gens fàcil, amb contínues pujades i baixades. Fa fresqueta i això ens anirà bé per poder suportar l'esforç. Més de 100 atletes prenem la sortida. Ens esperen dues voltes de 5km. Portem un bon ritme. Potser podrem completar la distància en 50 minuts perquè no perdem mai de vista la llebre que clava els 25' quan hem fet 5km. Cap al km 7 em ve flat i dic a la Carme que faci sola. Paro una miqueta i per sort em recupero ràpidament! Altres vegades em costava moltíssim que em desaparegués aquest dolor abdominal. Aconsegueixo atrapar la Carme i arribem a la meta amb un temps de 50'53''.
Bona organització i cursa emotivament entranyable. L'any que ve hi tornaré!












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada