diumenge, 9 de setembre del 2012

Cursa de muntanya de Montesquiu


Matinal atlètica perfecta: un dia radiant però fresquet, indret preciós, i com es pot veure.. molt ben acompanyat! En Mohamed està lluitant per fer-se un lloc dins l'atletisme de pista, i els seus resultats demostren una progressió que fa preveure futurs èxits. I en Fouzi ho intentarà aquesta temporada. Tots dos al CA Vic.
 En Joan ha participat per primera vegada en aquests 12km de Montesquiu, i jo feia 5 anys que no la feia! La major part del recorregut transcorre pel bell parc del castell de Montesquiu i sobre terra; però, abans s'ha de pujar un tram enquitranat d'1 km amb un desnivell del 13%, que si no et frenes una mica et pots cremar a mitja cursa! A partir d'aquí anem seguint pistes forestals que ens portaran altra volta al Castell i amb un fort pendent retornem  al poble ( en algun moment mirant el GPS em vaig adonar que anava per sota dels 4'! La baixadeta ho facilitava amb escreix!).
Arribo i ja veig en Joan que ja s'està menjant l'entrepà de botifarra. No m'hi penso dues vegades i també em premio amb un bon esmorzar mentre discutim tots plegats com ens ha anat a cadascú aquesta dura, però preciosa cursa!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada