dimarts, 28 de juliol del 2020

Cursa La Somnàmbula virtual. Roda de Ter


Sant Tomàs - Gent molt capaç - Cursa la Somnàmbula

    M'havia inscrit a la Lineal de S'Agaró, però donades les cirmcumstàncies, i abans que l'organització decidís ajornar-la, ja vaig creure més prudent no participar-hi. A veure quan es podrà fer!?
   Una cursa estiuenca nocturna preciosa és la solidària Somnàmbula que cada any es celebra a Roda de Ter. Tots els diners es destinen a la fundació de sant Tomàs. L'organització va creure oportú fer-ne una versió virtual. A través de l'Strava s'ha de seguir el track que hi ha penjat i fer el recorregut quan vulguis dins un període de dies determinat. 


  Això m'ha permès fer la segona cursa amb la Fosca!

 La qual cosa vol dir que el menys important és el temps que hi puguis fer. I més si tenim en compte que he fet la cursa amb el mòbil a la mà per tal d'anar seguint el track. Amb tot i això, he sortit fora de ruta unes quantes vegades i he acabat fent un km més. Però l'objectiu de celebrar el meu aniversari fent el que més m'agrada s'ha acomplert amb escreix. Ningú es pensava que aquest maleït virus continuaria present durant l'estiu. Els esforços científics que se s'estan fent a nivell mundial, crec que aviat han de donar fruit per poder acabar amb aquest malson que estem vivint tots plegats.

   



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada