diumenge, 17 de novembre del 2019

Cursa comte Guifré. Ripoll


Resultat d'imatges de mitja marato de ripoll 2019

   Una altra trobada Concurre en un matí glaçat a Ripoll. En Joan ha fet la seva 200a cursa participant en la mitja marató, mentre que la resta del grup hem estrenat la primera edició dels 10k. Enguany, els amants de l'atletisme de fons podien triar 3 distàncies: 5k, 10k i 21k. Bona pensada dels organitzadors que han vist incrementada la participació respecte l'any passat en més de 150 corredors.


 Ambient esportiu molt càlid, que contrastava amb el  grau negatiu que ens ha acompanyat durant tota la cursa, en un moment de la qual, el Taga ens ha deixat veure el seu cim nevat, mentre que els arbres pintats de tardor embolcallaven tot el recorregut amb tota la gamma de colors propis d'aquesta estació. Un veritable regal per als sentits que culminava amb l'arribada magnífica davant la impressionant portalada romànica del monestir de la capital del Ripollès.


   Malgrat que no m'han desaparegut les molèsties plantars, com que tampoc han anat a més, i diumenge passat vaig tenir bones sensacions al Córrer per córrer manlleuenc, avui tenia la intenció d'intentar millorar el temps que vaig fer fa set dies (53'45''). Feia molts anys que no em venia de gust preocupar-me pel cronòmetre, per això vaig programar el meu Garmin perquè m'avisés quan no anés al ritme entre 5' i 5'10''. Sabia que si aconseguia córrer dintre d'aquest marge, assoliria el meu propòsit. I així ha estat. M'he sentit molt còmode anant a un ritme de 5'05''-5'07'' i he creuat la línia d'arribada en poc més de 51' segons la classificació oficial, tot i que el meu cronòmetre em marcava 50'35''. De tota manera l'objectiu ha estat aconseguit.
   Mirarem de fer una altra trobada Concurre a finals de gener. De tota manera, jo abans tinc la intenció de participar en la cursa solidària per la marató de TV3 de desembre, dedicada a les malalties minoritàries, i també fer la sant Silvestre manlleuenca, que sempre és una bona manera d'acomiadar l'any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada