dijous, 7 de juliol del 2016

Cursa set portals.


  No he parat de córrer ni d'entrenar, però reconec que no tinc cursitis. Després, i quan hi sóc, en gaudeixo com un nen amb sabates noves. L'empenteta d'en Joan va ser decisiva i m'hi vaig inscriure amb el seu ordinador abans de començar el claustre de final de curs. 
  Circuit molt bonic pel nucli antic de Vic entremig d'un ambient popular i esportiu fenomenal! 
Quan acabo, en Joan m'espera i em diu que s'ha apuntat a una altra cursa nocturna: La Somnàmbula de Roda de Ter que es fa...l'endemà! Abans d'inscriure'm a la cursa solidària per sant Tomàs, temptejo el terreny a casa, però per un problema informàtic no puc formalitzar-la fins les 8 del matí de divendres mateix!
Insisteixo: m'ho he passat molt i molt bé! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada