diumenge, 13 d’octubre del 2013

10km de Roda.


   Porto dues setmanes seguides participant en curses, la setmana passada a Olot i avui diumenge a Roda, on també faré els 10km. Ara  potser pararé fins al Córrer per córrer per tal d'intentar de fer net d'una petita molèstia que tinc a la cama dreta. M'agradaria poder fer la mitja de Ripoll, però si persisteix el dolor ja estaré prou content de fer la cursa de 6km que fan paral·lelament als 21km.
   Hi ha un bon ambient esportiu. El dia és assolellat i fresquet; les condicions meteorològiques són òptimes per practicar i gaudir del nostre esport. 
    Havia quedat amb en Joan a 3/4 de 10, però quan arribo veig l'Elisabet i en Josep Maria que també faran la mitja marató. També hi trobo en Costa que en tres setmanes ha fet 3 curses ! Espero amb molta il·lusió que pugui aconseguir haver-ne participat en 1000!!! També hi ha en Jordi Prat, que m'explica que la setmana que ve anirà a fer la marató nocturna de Bilbao. Una de les coses maques que té l'atletisme és precisament que et convida a conèixer i a estar en llocs que sense l'excusa esportiva no hi aniries.
   Abans de començar m'he proposat fer uns 53 minuts, però he fet els últims 5km més rapidets que els primers i acabo la cursa en poc més de 51 minuts. 
   La pròxima competició crec que serà la manlleuenca i, si em trobo bé, una setmana després faré la mitja de Ripoll.









   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada