diumenge, 3 de març del 2013

Cursa dels gitanos. Taradell



      Després de l'experiència de Campdevànol i avui la de Taradell, he decidit que miraré el calendari de les curses de muntanya, i provaré de no perdre-me'n cap de les que es facin a la vora. El contacte amb la natura,  envoltat d'uns paisatges espectaculars, l'esperit poc competitiu amb què me les he agafades totes dues, i la satisfacció enorme que m'han donat, m'han fet prendre aquesta decisió. Les inscripcions, que estaven limitades a 300 participants entre les dues modalitats en què podies participar: els 20 i els 10km,  ja feia dies que s'havien tancat, la qual cosa reafirma l'interès encara creixent que té l'atletisme popular.
 Després de la cursa ripollesa, la Carme m'ha tornat la visita i s'ha apuntat a l'aventura osonenca. Hem començat a córrer puntualment a les 9.30 amb una temperatura al voltant dels 0 graus, però el dia assolellat feia preveure que a mesura que s'anés desenvolupant la cursa, entre l'esforç i el sol que lluïa, la fresqueta inicial aviat desapareixeria.I així ha estat! Ens esperaven 10km de pujades i baixades contínues en un circuit format en gran part per corriols, que tot i estar tot molt ben indicat, entre el km 6 i 7 m'he despistat un moment i m'he menjat uns 200 metres del recorregut oficial. M'ha sabut una mica de greu perquè els que anaven darrere meu també m'han seguit! Sort que no aspiràvem pas a fer podi! He he. Reconec que encara em falta molta experiència en aquest tipus de cursa. Quan hem arribat, un bon tros de coca amb xocolata ens ha permès comentar relaxadament amb altres corredors aquesta excel·lent cursa. La setmana que ve m'esperen uns altres 10km...torno a l'asfalt amb el repte d'intentar baixar dels 47', objectiu que s'ha proposat en Gerard. Intentaré ajudar-lo!!!































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada