diumenge, 17 de febrer del 2013

Cursa de muntanya Campdevànol


   Estic molt content, perquè una caiguda durant un entrenament que vaig fer la setmana passada em va fer dubtar si podria participar en aquesta cursa de muntanya; però el repòs durant 4 dies seguits, l'entrenament exitós de 5km que vaig fer divendres per tal de veure com em responia la cama i el tast de wiskys que va fer en Joan dissabte, em van demostrar i animar que seria possible d'anar-hi. 
   Passo a buscar la Carme a 2/4 de 9,en Joan per motius familiars no ha pogut venir, però l'any que ve hi hem de tornar si és possible tots plegats. L'excel·lent organització, el paisatge i el pantagruèlic esmorzar final s'ho valen!!!
    5km inicials de contínua pujada no ens hauran d'espantar perquè quan ha convingut hem caminat; tot i així  hem avançat  força corredors; però els 4km de baixada pronunciada amb trams molt tècnics requereixen molta atenció i ens ho hem agafat amb prudència.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada