dilluns, 29 de juliol del 2019

La lineal. Camí de ronda. Torre Valentina-S'Agaró.

Resultat d'imatges de vall d'aro curses 2019
     De quina manera podia celebrar millor el meu aniversari? Primer de tot, amb un bon dinar familiar, però com a aperitiu no podia començar més bé que practicant el meu esport favorit: córrer. En Joan em convida a una cursa que ressegueix el camí de ronda que va de S'Agaró fins a Torre Valentina. No és fàcil que coincideixin el dia que faig anys i una cursa. Em ve al cap la primera vegada que vaig participar en la de l'Espluga de Francolí l'any 2007, i crec que en tot el meu historial no n'hi ha cap més en un 28 de juliol. Com que ja m'havia refet de la darrera cursa de muntanya al Pallars Jussà, que per cert, com més va més m'adono que necessito més dies per recuperar-me, m'hi vaig apuntar amb molta il·lusió. 
   En Joan em passa a buscar a 2/4 de 5 de la matinada. La cursa comença a les 7, però abans hem de recollir el dorsal a la platja de sant Pol de s'Agaró i agafar el bus llançadora que ens ha de portar al punt d'inici a Sant Antoni de Calonge.



    Per tal d'evitar problemes quan fem la cursa, tots sabem com són els camins de ronda, l'organització decideix amb molt bon criteri fer sortides cada 15" per ordre de número de dorsal. Per això hem calculat que ens haurem d'esperar un quart ben bo. Ho aprofitem per fer la foto de rigor prèvia a la sortida.
   El recorregut és preciós, i tot i que no hi ha un desnivell important, no arriba als 200 metres, les escales i molts trams amb sorra fan la cursa molt més dura del que hom pugui pensar. El paisatge és espectacular i sovint talla l'alè. Llàstima que la Carme s'està recuperant d'una fractura nasal, perquè també n'hauria gaudit moltíssim.

   El tram final permet visualitzar perfectament el punt d'arribada i transcorre per un dels llocs més emblemàtics del camí de ronda de S'Agaró.



  En Joan i en Ramon ja fa força minuts que han arribat quan completo jo els poc més de  10km en 1h17' d'esforç i de satisfacció.
Ens ho premiem amb un bany de mar i amb un vermut abans de tornar tots feliços cap a casa.

Enllaç d'un vídeo de la cursa molt bonic: https://youtu.be/5RTB2JLi6Ms





   


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada