diumenge, 16 de novembre del 2014

Cursa popular de Ripoll


   La Carme ens convida a córrer al seu poble. Jo m'hi apunto, però desisteixo de fer la mitja marató. Tot i les bones sensacions de la setmana passada al Córrer per córrer de Manlleu, no se li pot faltar el respecte als 21km i prefereixo participar en la cursa popular de 6km. En Joan té un compromís i se li fa molt complicat pujar a Ripoll. Arribo a la capital del Ripollès a 1/4 de 10 i la temperatura de només un grau positiu em fa dubtar de com ha de ser el meu equipament esportiu; però el sol magnífic que ens acarona amablement em fa decidir sortir amb dues capes de màniga curta i l'encerto de ple, perquè si bé mentre esperem la sortida no podem parar de moure'ns per combatre el fred, quan hem engegat se'm fa absolutament innecessari anar més abrigat. Aconseguim acabar els 6km en un temps de 31'12'', la qual cosa ens fa sentir més que satisfets, i amb el luxe d'haver anat acompanyats del magnífic paisatge tardoral que ens premien les muntanyes que envolten el bressol de Catalunya.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada