dimarts, 31 de desembre del 2013

Sant Silvestre. Manlleu



    En aquestes darreres edicions de la Sant Silvestre manlleuenca la bonança meteorològica  ha permès que es converteixi en una veritable festa esportiva per als gairebé 800 atletes de totes les edats que ens hem aplegat per celebrar l'arribada d'un nou any. Bona representació dels Concurre amb el debut de la Irene, que ho ha fet molt i molt bé, i també estic content de la participació d'alguns alumnes de l'aula d'acollida. 
   Abans de començar la cursa l'Eduald i en Martí m'han demanat de fer-los de llebre per tal d'intentar baixar dels 24'. Accepto amb reserves perquè com que no m'havia proposat cap repte no porto el cronòmetre i correm per sensacions.  De tant en tant en Martí ens va dient el temps, però se'ns fa difícil saber exactament la distància transcorreguda. El ritme és molt viu i l'Eudald, que estava fent una cursa excel·lent, quan faltava una volta ens diu que no pot seguir-nos i continuo amb en Martí.Quan enfilem la recta final li demano quin temps portem i em fa l'efecte que ho podem aconseguir. I així és: 23'39''.Objectiu assolit! Poc després arriba l'Eudald (jo diria que també ha millorat el temps aconseguit a Roda!), i la Carme que acaba la cursa en 26' i que cada vegada va recuperant més la forma i de segur que podrà arribar a competir amb garanties en la mitja de Granollers.



   Havent acabat anem a casa a cloure la festa i brindem per tots plegats.Sempre he pensat que aquesta diada esdevé la millor manera d'acomiadar l'any.
(M'ha agradat molt quan en Ferran de Vic, que ens ha vingut a veure, ens ha dit que ha tornat  a calçar-se les vambes i espero que aviat ens pugui tornar a acompanyar en les curses)
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada