dissabte, 29 de juliol del 2006

ORRIUS.29/08/2006


Que jo recordi en aquests 8 anys de participació en curses populars només aquesta d'Orrius i la marató d'Helsinki són les úniques que he corregut en el mes d'agost. Encara em ve  a la memòria l'ambient de festa major d'aquest poble petit del Maresme i el recorregut dur d'11km, però molt bonic que s'enfilava fins a un coll a través d'una pista forestal des del qual es podia veure el mar a l'horitzó. Em va cridar l'atenció abans de començar a córrer que el periodista Xavier Bonastre s'adrecés amb molta familiaritat a en Josep Costa, jo feia poc que m'incorporava en aquest món i ben aviat em vaig adonar que el meu veí i president del Club Olímpic Manlleu, després de tants anys dins l'atletisme popular era conegut i estimat per moltíssima gent.

Classificació:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada