diumenge, 16 d’octubre del 2011

Mitja marató de Puigcerdà.16 d'octubre de 2011


Dia esplèndid a Puigcerdà. La tardor es vesteix de gala per rebre els atletes durant tot el recorregut perquè a  més a més de fer esport i salut puguin gaudir d'un paisatge meravellós. Més d'una vegada he pensat aturar-me i fer alguna foto. Porto el meu ritme habitual: anar fent i no patir massa. Però quan falten 5km per completar els 21, una pujada molt molt pronunciada em fa caminar una miqueta. Després el recorregut planeja fins a la meta. En Joan, que cada dia està més fort, ja fa una estona que ha arribat i m'ha pogut fer una foto al final de la cursa després d'haver jo corregut  1h47' i algun segontet més.


L'organització ha fet un bon reportatge fotogràfic i no m'és difícil trobar-ne on hi surto:








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada