diumenge, 14 de març del 2010

14 de març 2010. 10km a Caldes d'Estrac

               (per errada  posa 2009 i hauria de posar 2010, la 22a edició de la cursa va ser el 2011)

En Ferran de Vic em diu que s'ha inscrit a aquesta cursa...Jo també m'hi apunto sense dubtar-ne ni un segon. Sempre m'ha fet gràcia participar en un lloc per primera vegada. M'adono que el córrer em dóna l'oportunitat de poder estar en llocs que potser no hi hauria estat si no m'hagués dedicat a l'atletisme popular. La llàstima és que per una lesió inesperada finalment en Ferran no es pot trobar a la línia de sortida, però em ve a veure igualment i li agraeixo el gest profundament.
 Faig la meva cursa amb la mateixa filosofia de sempre: gaudir-ne al màxim amb el punt d'esforç necessari sense que el sofriment sobrepassi el plaer de córrer.I com és habitual l'acabo una mica per sota dels 50'.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada