dilluns, 27 de maig del 2024

Cursa pel cor de la Fageda.

 


     Feia molts anys que tenia entrellucada aquesta cursa, però la coincidència per dates amb Empúries o Olot sempre feia que me'n desdís. Finalment vaig fer un cop de cap i m'hi vaig inscriure. Quan li ho vaig proposar a la Carme també s'hi va apuntar com a bona amant de la natura que és. També li ho vaig comentar a en Joan, però els compromisos docents internacionals i el seu calendari de curses abundants, no li ho permetien. Només em penedeixo de no haver-la fet abans. Quina meravella. I si afegim l'excel·lent organització, la combinació no pot pas ser millor. Arribem amb una hora d'antelació per no haver de patir per l'aparcament i amb tranquil·litat poder recollir dorsal i preparar-nos per la cursa.


 Ens fem la foto de rigor abans de començar-la.


   Ambient emocionant abans del tret de sortida. Ens proposem de patir el mínim necessari i de gaudir tant com ens sigui possible de l'entorn bellíssim que ens envolta. Tant és així que al bell mig de la Fageda i embadalits pel paisatge ens despistem i hem de recular perquè ens hem despistat i no seguim la ruta, per cert molt ben senyalitzada, de la cursa.


   
  Acabem la cursa amb el desig de tenir salut i de poder-la repetir l'any que ve. Ja porto 48 mitges maratons, només me'n queden 2 per acomplir el repte de fer-ne 50...jo hi afegiria com a mínim, perquè mentre el cos aguanti, aquesta distància m'obliga a portar un bon entrenament.







 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada