dimarts, 31 de desembre del 2019

Sant Silvestre manlleuenca


   Mentre pugui anar fent aquesta cursa reiteraré la meva satisfacció, reflectida en el meu blog, d'acomiadar l'any corrent pel meu poble. És una festa esportiva i reconec que m'agrada compartir-la. Enguany a més a més de la Carme s'hi afegit la veïna i  mare d'un alumne de l'institut, la Sandra, amb el propòsit de fer tot el circuit plegats.
 Han estat uns 5km gaudint de l'esport i de l'ambient nadalenc. Hem anat comentant  tot el que ens envoltava. Hi ha hagut poques competicions en què m'ha agradat fer la meva, perquè sens dubte, participar d'una cursa acompanyat, i a més a més d'aquestes característiques,  és d'una immensa satisfacció. Sensacions que vaig trobar a faltar a la dels nassos de Mont-roig del Camp en què veia molts grups de gent que pretenien només gaudir de la gran joia de córrer, de viure. Malgrat que m'ho vaig passar molt bé, vaig trobar a faltar poder comentar i compartir amb algú el que veia i sentia, la qual cosa sí que es va materialitzar a Manlleu, i que ho va convertir en uns moments màgics.
 El brindis tradicional a casa va arrodonir una altra jornada sens dubte memorable.
   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada