divendres, 31 de desembre del 2021

Sant Silvetre manlleuenca.

 

     La construcció del carril bici ha ocasionat que l'organització hagués de buscar un nou circuit. Si bé en un primer moment em va saber greu, som animals de costums, quan vaig anar a buscar el dorsal el dia abans em vaig adonar dels avantatges d'aquest canvi: amb  les portes obertes del centre cívic  es podria oferir als atletes un espai cobert  d'aixopluc o lavabos...això no podia ser de cap de les maneres en l'antic recorregut.
   Cal reconèixer i valorar l'esforç immens dels organitzadors per tal de donar el màxim de seguretat als corredors, i si tenim en compte l'alt nivell de contagi covid que tornem a patir. Malgrat la situació, que sens dubte va fer que molts atletes decidissin quedar-se a casa, prop de 400 participants van poder acomiadar l'any practicant l'esport que ens agrada. He estat molt content dels meus gairebé 26' que vaig trigar a completar el circuit, però encara més de poder haver viscut altra volta aquesta cursa tan nostrada. Només vaig trobar a faltar el brindis que fèiem a casa després de la cursa els concurres que hi havíem participat. De tota manera haver pogut tornar a fer-la després que fos anul·lada l'any passat ha estat un pas de gegant. 
   Espero que l'any 2022 em permeti acabar el meu repte esportiu de fer una cursa a cada comarca catalana, que només me'n queden 3! I que tinguem tots molta salut per poder continuar gaudint del nostre esport favorit.
   Deixo l'any 2021 amb uns quants centenars de km acumulats entre entrenaments i curses:





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada